S’avança en la reposició de la conducció principal DN400 mm afectada per l’esllavissada del ferrocarril del 3 de Desembre
Avui 4 de març, s’ha col·locat la nova peça especial d’acer, de 16 metres de longitud, que permet creuar el soterrament dels ferrocarrils de la Generalitat a la Rambleta. Aquesta ha estat fabricada en un taller especialitzat de Riudellots i transportada en una única peça.
Abans, el cap de setmana del 19 i 20 de febrer, es va fer el creuament en rasa per sota la Rambleta o C-58. Hores d’ara s’està treballant en el tram corresponent a Tren de Baix. La conducció es podrà posar de nou en servei quan finalitzin les obres de re asfaltat i re urbanització de la Rambleta per part de Ferrocarrils de la Generalitat i es pugui executar el darrer tram entre l’Hotel Cándido y la derivació als jutjats.
Les actuacions s’han coordinat en un entorn amb 3 administracions implicades: Ferrocarrils, Carreteres i Ajuntament, i amb una forta activitat per l’obra de reconstrucció i reforçament dels murs arran de l’emergència declarada el 3 de desembre.