Per contractar el subministrament necessitem les següents dades i documentació. Per consultar el cost d’aquest tràmit premi aquí. * Nom i cognoms, o raó social, del nou titular: * NIF, CIF o NIE (en cas de persones estrangeres): * Adreça de subministrament: * Número: Escala: Pis: Porta: * Codi postal: * Població: Terrassa * Telèfon de contacte: (preferiblement, que sigui un mòbil) * Vol rebre les factures de consum d’aigua per correu electrònic? SíNo En cas afirmatiu, recordi que, a partir d’aquesta sol·licitud, només rebrà la factura per mitjans electrònics i que si canvia d’adreça electrònica ens ho ha de notificar. * Correu electrònic: Adreça de correspondència: Número: Escala: Pis: Porta: Codi postal: Població: * Nom i cognoms o raó social de la persona propietària de l’immoble: * Tipus d’ús: DomèsticComercialIndustrialAltres Propietat del comptador: TaiguaAltres NOMÉS PER A HABITATGES Segons el que preveu la Llei 18/2007, de 28 de desembre, sobre el dret a l’habitatge, i el Decret 55/2009, de 7 d’abril (DOGC 5357, de 9 d’abril), del Departament de Medi Ambient i Habitatge del Govern de la Generalitat de Catalunya, sobre les condicions d’habitabilitat dels habitatges i la cèdula d’habitabilitat, les empreses subministradores han d’exigir la cèdula d’habitabilitat (qualificació definitiva en el cas d’habitatges amb protecció oficial destinats a primera ocupació) per contractar un nou subministrament i incorporar una còpia en l’expedient de contractació. Qui demani aquest tràmit ha d’acreditar la titularitat de l’immoble o habitatge. Així, doncs, la documentació necessària que s’ha d’adjuntar per poder contractar el subministrament és: Per a ús domèstic (Cost variable. Demanar informació al 937362820 o a: [email protected]) – NIF del nou titular del contracte PER LES DUES CARES – Còpia de l’escriptura de compra (mínim des de la pàgina 1 fins a referència cadastral incloses) o del contracte de lloguer signat – Cèdula d’habitabilitat definitiva Per a ús comercial, industrial i d’obres (Cost variable. Demanar informació al 937362820 o a: [email protected]) – Persones jurídiques: còpia del NIF de la societat – Persones físiques: NIF del nou titular del contracte PER LES DUES CARES, i còpia de l’escriptura de compra (mínim des de la pàgina 1 fins a referència cadastral incloses) o del contracte de lloguer signat Per a ús d’incendis – Persones jurídiques: còpies de les escriptures de constitució de la societat i de poders * NIF per davant / NIF de la societat * NIF per darrere * Document addicional (còpia de l’escriptura de compra, contracte de lloguer, còpies de les escriptures de constitució de la societat i de poders) Indiqui les seves dades bancàries per domiciliar el pagament: * Titular del compte: * Nom de l’entitat: * Introdueix el teu número IBAN (24 dígits sense espais): * En quin idioma vol rebre la documentació? CatalàCastellà Un cop se sol·liciti una alta de subministrament, si la finca ja disposa de connexió externa a la xarxa i la bateria de comptadors està en servei, s’instal·larà el comptador en un termini màxim de dos dies laborables a partir de la formalització del contracte. * El present tràmit comporta una obligació del pagament de les tarifes aprovades: Ho accepto El termini de desistiment del servei, per part del client, conclourà als 14 dies naturals comptats a partir de la celebració del contracte. Protecció de dades: TERRASSA CICLE DE L’AIGUA EPEL (TAIGUA) tractarà les seves dades per a gestionar la seva contractació dels serveis de subministrament a través del nostre formulari de contacte. Pot exercir els seus drets a [email protected]. Conegui la nostra política de privacitat fent clic aquí. * L’USUARI/A autoritza el tractament de les seves dades per a la comercialització d’altres serveis i activitats i per tal de poder-li remetre, per correu postal, per correu electrònic i per qualsevol altre mitjà de comunicació electrònica equivalent, informació i publicitat sobre els esmentats serveis i activitats: SíNo Un cop realitzat el seu tràmit, rebrà la documentació a signar al correu electrònic que ha indicat.